• Hurtig levering
  • 14 dages returret
  • 3 års garanti
0
Min indkøbskurv
Ekskl. moms (Skift)
Total
Pris/stk.
Antal
Produkt
Ingen produkter i indkøbskurv
Pris ekskl. moms:
150,-
Gå til kassen
Se indkøbskurv
OUTLET Projektsalg
project-header

Professionel hjælp til indretning af kontor, skole, lager og industri

Har du brug for inspiration, gode råd eller praktisk hjælp til et indretningsprojekt på kontoret, skolen, lageret eller i industrien? Uanset hvilken type rum du har brug for at møblere, er der mange beslutninger, der skal tages, og mange overvejelser, der skal gøres. Vi kan stille et dedikeret team af eksperter til din rådighed for at hjælpe med at se mulighederne og opnå den optimale løsning til dine behov - helt gratis. Vil du vide mere? Kontakt os og fortæl os, hvad du har brug for, så er løsningen et skridt nærmere.

Intet projekt er for stort eller lille

At indrette en arbejdsplads er et stort ansvar. Derfor er det rart at have vores projekteksperter og montører at læne sig op ad. Vi støtter dig hele vejen fra planlægningsfasen, indtil det er tid til at flytte ind - uanset om det drejer sig om indretning af et enkelt arbejdsområde på kontoret eller skolen eller en komplet indretningsløsning til dit lager. Intet projekt er for stort eller lille til, at vi kan hjælpe dig.

Trin for trin til løsningen

Vi starter med at besøge din arbejdsplads for at gennemføre en grundig analyse af behov, ønsker og betingelser. Hvor mange skriveborde, elevborde eller pallereoler er der plads til, uden at det føles overfyldt? Hvordan kan vi optimere lydniveauet? Hvordan opnår vi den rigtige stemning? Spørgsmålene er mange - og svarene har vi mulighed for at give dig i form af tegningsmateriale, der tydeligt illustrerer, hvordan lokalerne kan udnyttes maksimalt.

Vi kan sørge for det hele

Mange overvejer kun deres umiddelbare behov, når de indretter. Vi inkluderer også dine mulige fremtidige behov i planerne, så indretningen kan tilpasses efter behov. Vi er også eksperter inden for farver og visuelt design såvel som vigtige aspekter som sikkerhed og ergonomi. Derudover tager vi med glæde ansvar for hele dit projekt, inklusive monteringen i dine lokaler. Og der er endnu en vigtig fordel ved, at vi hjælper dig: Du får mere tid til det vigtigste - dit eget arbejde.

Et vellykket projekt

Start

Nuværende situation og behovsanalyse

Forslag til produkter og løsning

Levering

Montering

Mål

Projektopfølgning

For mere information om, hvordan vi kan hjælpe dig, ring:

Telefonnummer: 59 400 999

Fordelene ved egen produktion

Vi fremstiller selv en stor del af vores produktsortiment. Vores to europæiske fabrikker producerer alt fra kontormøbler til værktøjsskabe og reoler. For at vores produktsortiment hele tiden er i takt med tiden og de nyeste tendenser har produktudvikling højeste prioritet. Nye møbler og produkter udvikles konstant i tæt samarbejde mellem vores designafdeling, fabrikkerne og de produktansvarlige. Egen produktion giver mange fordele. Det giver os mulighed for at kontrollere hele processen fra design til det færdige produkt, så vi kan give vores kunder den rigtige kvalitet. Det giver os også fuld kontrol over arbejdet med bæredygtighed, både hvad hensyn til miljø, sundhed og sikkerhed angår. Plus, det giver os mulighed for at skræddersy visse produkter til kundernes specifikke behov.

Lad os forbedre din arbejdsplads

AJ Produkter har med succes forbedret arbejdspladser i mere end 40 år. I dag tilbyder vi mere end 20.000 produkter til kontor, skole, lager og industri - og gennemtænkte indretningsløsninger, der gør det lidt sjovere at gå på arbejde. Vores koncept er det samme i dag som ved starten i 1975: At være en førende totalleverandør af førsteklasses produkter til arbejdspladsen. Derfor giver vi dig tusindvis af produkter til den rigtige pris at vælge imellem og muligheden for at få dem leveret til din dør, når du har brug for dem. Og det er derfor, at hele sortimentet er let tilgængeligt gennem vores inspirerende katalog, vores webshop, der er åben døgnet rundt og/eller et opkald til vores kundeservice. Det skal være let at få et bedre arbejdsmiljø.

Vil du vide mere?

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig. Vi besvarer din forespørgsel inden for 48 timer (hverdage).

Virksomhedstype
Tast e-mail adresse
Tast telefonnummer
Vælg område
Skriv din besked
Skriv din besked
Dokument
Filen kan ikke være mere end 50 mb

AJ Indretningsprojekter

Planlægning og indretning af miljøer inden for kontor, skole, lager og industri.

  • Mandag-torsdag kl. 8.00-16.00, fredag kl. 8.00-15.30:

Udstilling

Velkommen til vores udstilling, hvor du finder et bredt udvalg af produkter. Vores udstilling er åben mandag-torsdag kl. 9.00-15.00, fredag til kl. 9.00-13.00. Derudover holder vi åbent efter aftale. Book gerne et møde på forhånd ved at kontakte os via mail eller telefon.

Spørgsmål vedrørende betaling, levering og webshop bedes rettet til vores kundeservice Kundeservice

Læs mere

AJ Produkter flytter ind hos Handwärk

AJ Produkter flytter ind hos Handwärk

Se med, når Emil Thorup indretter nye lokationer for Handvärk, hvor han og hans medarbejdere får fornøjelsen af et helt nyt kontor, prydet med møbler fra AJ Produkter.

Emil Thorup når nye højder

Emil Thorup når nye højder

I dette afsnit indretter Emil kontorlokaler sammen med AJ Produkter med fokus på, at trivsel på arbejdspladsen er nøgleordet til et godt arbejdsliv. Se, hvordan Emil når nye højder sammen med A...

Et koncept, der er værd at prøve: ”Arbejd, hvor hjernen er, ikke hvor skrivebordet står”

Et koncept, der er værd at prøve: ”Arbejd, hvor hjernen er, ikke hvor skrivebordet står”

Kan den rigtige kontorindretning gøre os mere kreative, effektive og bedre til at samarbejde? For at få svar på det spørgsmål skabte vi et topmoderne kontor i vores studie og lod kommunikatio...