PunchOut – Gør virksomhedens indkøb nemmere

Hvad er PunchOut
Som leverandør er vores mål at gøre det så nemt som muligt for vores kontraktkunder, og derfor tilbyder vi en enklere og hurtigere måde at foretage indkøb på. Når du kobler din virksomheds indkøbssystem til AJ Produkters webshop, undgår du unødvendig administration og sparer dermed tid. Alle køb foretages fra dit eget system, hvilket giver dig større kontrol. Desuden kan du straks se aktuelle kontraktpriser, leveringsbetingelser og meget mere. Gå aldrig glip af de rabatter eller tilbud, der gælder for din virksomhed.
Et screenshot af AJ Produkters webshop

Sådan virker PunchOut

Ved at vælge PunchOut kan køberen bruge virksomhedens interne system til at vælge en leverandør og, med godkendelse fra virksomhedens eget indkøbssystem, få adgang til en skræddersyet webshop-visning. Efter at have lagt de ønskede varer i indkøbskurven, overfører køberen ordren til virksomhedens eget indkøbssystem for godkendelse. Derefter sendes ordren automatisk tilbage til AJ Produkter til pakning og levering. Det kunne ikke være mere enkelt.

Fordelene ved PunchOut

  • Du sparer tid ved at automatisere flere trin i indkøbsprocessen.
  • Det er muligt at automatisere fakturakontrol og godkendelse helt eller delvist.
  • Du reducerer de administrative omkostninger.
  • Med PunchOut får du større kontrol over din virksomheds indkøb og fakturaer.
  • Du kan med det samme se, hvilke kontraktpriser og forsendelsesomkostninger der gælder for din virksomhed i din skræddersyede webshop-visning.
  • Du har altid adgang til opdaterede priser, korrekt lagersaldo og aktuelle leveringstider.
  • Du sikrer, at ordrerne er på aftalte produkter og fra leverandører, du har godkendt.
  • Systemet er brugervenligt med automatisk login.
  • Du har fuld adgangsstyring på virksomhedens eget system uden at være afhængig af AJ Produkters system.
2 kolleger kigger på PunchOut systemet på en bærbar computer

Kontakt os for nemmere og hurtigere indkøb

Kontakt os for mere information om PunchOut-løsningen, og hvordan du som kontraktkunde kan blive koblet på systemet. Vi er glade for at kunne hjælpe dig.

Telefon
Vi svarer direkte på
59 40 09 99
Chat
Brug chatten i boksen
nederst til højre
Mail
Spørg os på
info@ajprodukter.dk
FAQ
Her finder du svar på
ofte stillede spørgsmål

Få hjælp af vores indretningseksperter

Hos AJ Produkter er vi altid klar til at hjælpe med en indretningsløsning, der er skræddersyet til din virksomhed. Kontakt os, hvis du har spørgsmål om valg af stof, ønsker inspiration eller vil vide, hvilke løsninger der passer bedst til dine lokaler. Så kan vi rådgive om dine muligheder.
Virksomhedstype
Beskriv overvejelser og ønskerBilag
Ved at klikke SEND accepterer du vores persondatapolitik.