• Hurtig levering
  • 14 dages returret
  • 3 års garanti
0
Min indkøbskurv
Ekskl. moms (Skift)
Total
Pris/stk.
Antal
Produkt
Ingen produkter i indkøbskurv
Pris ekskl. moms:
150,-
Gå til kassen
Se indkøbskurv
OUTLET Projektsalg

Uventet premiere i Biograf Royal

Uventet premiere i Biograf Royal
Artikel

Hvad har filmen "The Cake General" og vores seneste konkurrence om indretningsdesign til fælles? Svaret er Biograf Royal i Köping, der iscenesatte verdenspremieren på filmen og vandt vores konkurrence. Vi kan ikke sige, hvilken af disse to begivenheder der har haft størst indflydelse, men en ting er sikkert: Biografpersonalet var virkelig tilfredse med gevindsten, som vores projektteam leverede.

 

Det hele begyndte, da vi besluttede os for at give forskellige virksomheder chancen for at forbedre deres arbejdsmiljø. Vi lancerede en konkurrence hvor gevinsten var møbler til en værdi af 50.000 svenske kroner, samt indretningshjælp fra vores specialister. Mange virksomheder meldte sig til, fordi de så muligheden for at gøre tingene bedre for deres medarbejdere. Vinderen af projektet blev Biograf Royal i Köping, som ejes og drives af Svenska Bio.

 

Udarbejdelse af en ønskeliste

Præmien blev overrakt, da et medlem af vores projektsalgsteam, Philip Götesson, besøgte biografen. Efter at Philip havde fået en rundvisning i bygningen og talt med personalet, begyndte prioriteterne at blive tydelige. Øverst på medarbejdernes ønskeliste var en opgradering af pauserummet. De ønskede også hjælp til at omorganisere foyeren, sortere ved billetkontoret og tilføje ekstra hylder i lagerrummet til drinks og slik.

Teamets forslag faldt i god jord

Da ønskelisten var udarbejdet, fulgte vi vores sædvanlige tilgang ved at følge vores projektplan. Philip rapporterede tilbage til medlemmerne af projektteamet på kontoret i Halmstad. Holdet tegnede skitser og kom med forslag til passende møbler og inventar. Derefter producerede de en 3D-tegning, der tydeligt illustrerede løsningen. Endelig præsenterede vi vores forslag for kunden, og det blev straks godkendt.


En levering med det lille ekstra

En af fordelene ved at få vores projektteam involveret er, at det giver mulighed for at se det store billede, og på den måde kan vi med glæde tage ansvar for at give det bedst mulige resultat. Derfor gjorde vi mere end blot at levere produkterne. Selvom de rette møbler og inventar rækker langt når det kommer til at forbedre en arbejdsplads, ved vi, at der nogle gange skal mere til for at opnå perfektion. Derfor indeholdt vores løsningsforslag også anbefalinger til generelle opdateringer. Da vores montører tog ud på stedet, fiksede de den midlertidige skillevæg i opbevaringsrummet, malede vægge og lofter og lagde et nyt tæppe. Resultatet blev et lysere, mere behageligt arbejdsmiljø og meget tilfredse biografmedarbejdere.

Små ændringer gør en stor forskel

Dette projekt viser, at ændringer i arbejdsmiljøet ikke behøver at være vidtrækkende eller spektakulære for at få stor indflydelse. Tværtimod er en relativt lille ændring, for eksempel renovering af pauserum og lagerrum, nok til at forbedre medarbejdernes hverdag. Det betyder, at alle har mulighed for at gøre deres arbejdsplads lige lidt bedre. Måske er det din virksomhed og dine medarbejderes tur næste gang?