ekskl. moms
Hurtig levering
14 dages returret
Faktura til virksomheder
7 års garanti

Optimer dit lager med hjælp fra vores eksperter

Vores projekteksperter har to mål: at give dig en optimal opbevaringsløsning baseret på dine behov og at gøre processen så let som muligt for dig. Derfor hjælper vi dig hele vejen fra planlægning til indflytning - alt sammen i henhold til vores gennemprøvede projektmodel.
Det er et stort ansvar at oprette et effektivt lager. Derfor kan det være rart at have et dedikeret team af lagereksperter at støtte sig til. Vi støtter dig fra planlægningsfasen til indflytningen – uanset om det drejer sig om et enkelt arbejdsområde eller en komplet løsning til dit lager.  
 
Intet er for småt eller for stort, når du henvender dig til os. Vores styrke ligger i at maksimere lagerkapaciteten ud fra de givne dimensioner og omdanne flowplaner til lokaler, der er klar til indflytning. En anden styrke er, at vi fremstiller alle reoler internt, hvilket giver os fuld kontrol over alt fra design og materialevalg til det færdige produkt.

Fra analyse til komplet løsning 

Efter et besøg på stedet foretager vi en grundig analyse af forholdene og jeres ønsker. Hvilken varemængde og omsætningshastighed skal vi tage hensyn til? Hvor mange pallepladser er der brug for? Kan mobile reoler eller pushback overvejes? Skal vi kombinere forskellige typer reoler? Hvilke løftehjælpemidler vil være mest effektive? 
 
Spørgsmålene er mange - og vi giver svarene i form af et 3D-indretningsforslag, der tydeligt viser, hvordan pladsen i lokalerne kan udnyttes optimalt. Selvfølgelig tegner vi også eventuelle pakkeborde, plukkehylder, opbevaringsskabe, miljøstationer osv. ind for at gøre det samlede billede så komplet som muligt. 

Vi tænker fremad - og på alt

Mange mennesker tænker her og nu, når de indretter deres lokaler. Vi tænker lidt længere fremad og inddrager fremtidige, mulige ændringer i planerne, så indretningen er bæredygtig over tid. Derudover er vi meget opmærksomme på funktionelle dele, såsom lagerflow og ergonomi.  
 
Arbejdsgangen følger vores etablerede projektmodel. Det betyder, at vi gennemgår forslaget og foretager rettelser i layoutet og produktvalget, indtil du er tilfreds. Herefter følger bestilling, levering og montering på stedet. Og fordi vi er ansvarlige for det hele, skal du blot læne dig tilbage, og tage imod et godt slutresultat. 

Løsninger til hele arbejdspladsen 

Som totalleverandør af arbejdspladsindretning har vi møbler og inventar til hele virksomheden. Det betyder, at du også kan få professionel hjælp til indretning af dit kontor, værksted, omklædningsrum og frokoststue, hvis og når behovet opstår.  
 
Vi hjælper dig med at se mulighederne og gør alt, hvad vi kan, for at sikre, at du får den optimale løsning baseret på dine behov. Helt gratis. Lyder det godt? Ring til os og fortæl os, hvad du ønsker at opnå, så er vi et skridt nærmere en løsning. 
Du kan finde kontaktoplysninger her

Få hjælp af vores indretningseksperter

Hos AJ Produkter er vi altid klar til at hjælpe med en indretningsløsning, der er skræddersyet til din virksomhed. Kontakt os, hvis du har spørgsmål om valg af stof, ønsker inspiration eller vil vide, hvilke løsninger der passer bedst til dine lokaler. Så kan vi rådgive om dine muligheder.
Virksomhedstype
Beskriv overvejelser og ønskerBilag
Ved at klikke SEND accepterer du vores persondatapolitik

Få nyheder og inspiration direkte i indbakken

Tilmeld dig nyhedsbrevet og modtag tilbud og tips til, hvordan du kan forbedre arbejdsmiljøet for dig og dine medarbejdere. Det er helt gratis, og du kan nemt afmelde dig når som helst.
Vent venligst...
*Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev accepterer du vores persondatapolitik