ekskl. moms
Hurtig levering
14 dages returret
Faktura til virksomheder
7 års garanti
Tips til smart opbevaring på kontoret

Tips til smart opbevaring på kontoret

Praktiske opbevaringsløsninger gør både virksomhedens kontor og hjemmekontoret til et mere behageligt og effektivt arbejdssted. Med god opbevaring bliver det nemmere at holde styr på tingene. Brevekasser, tidsskriftholdere og dokumentmapper hjælper dig med at undgå rodede arbejdsflader. Slip af med besværlige ledninger og rodede skriveborde med vores tips til kontoropbevaring, der virkelig gør en forskel.

En stålreol med forskellig opbevaring i et kontorlokale
Et velorganiseret skrivebord med matchende brevbakke, skrivebordsstativ, tidsskriftsamler, notesbakke og papirkurv.
Låsbart skab med skydedøre QBUS
Låsbart skab med skydedøre QBUS
Kabelbakke
Kabelbakke
Kvinde henter en opbevaringsboks fra et skab med skydedøre

Mangler du noget til kontoret?

FAQ

For at skabe orden på kontoret skal du vælge de rigtige opbevaringsmøbler, såsom reoler, skabe og skuffeelementer. Organisér dine ting i kategorier og brug praktiske opbevaringsløsninger som brevbakker og opbevaringsbokse.
God opbevaring med tydelig mærkning gør det lettere at indrette et kontor på lidt plads. En høj reol rummer meget. Opbevar det, du bruger, mindst øverst.
Et skrivebordssæt holder skrivebordets overflade fri for kuglepenne og småting. Breve og papirer har brug for en opbevaringsløsning, f.eks. en brevbakke eller en mappe. Skjul kabler med en kabelskjuler.
Planlæg god og overskuelig opbevaring. Det gør det daglige arbejde lettere, når dokumenter og materialer er nemme at finde for alle medarbejdere.
Reoler er gode til bøger og ringbind, skabe med lås til fortrolige dokumenter, skuffeelementer til papirer og småting, og opbevaringsbokse til ting, der ikke bruges dagligt.
Med åbne reoler er materialerne let organiserede og tilgængelige. Skabe har den fordel, at de får kontoret til at se mindre rodet ud, hvis man har mange ting, der skal opbevares.
Brug kabelbakker, kabelsamlere og kabelkurve under skrivebordet. Ledningsholdere kan hjælpe med at organisere sammenfiltrede kabler.
Vælg høje reoler, justerbare hylder og mobile skuffekassetter. Mærk opbevaringsbokse tydeligt og placér ting, der bruges sjældent, øverst eller bagerst.
Et organiseret kontor øger effektiviteten, reducerer stress og giver et professionelt indtryk. Det gør det også lettere at finde og opbevare dokumenter og materialer.
Skab gode rutiner for oprydning og rengøring, planlæg fælles procedurer for opbevaring, og hold regelmæssigt oprydningsdage for at fjerne unødvendige ting.
Brug multifunktionelle møbler som skuffeelementer med hjul, pladsbesparende reoler og skrivebordsskuffer monteret under bordpladen.
Brug mappesystemer, arkivskabe med hængemapper, og sørg for at mærke mapper og bokse tydeligt. Opbevar vigtige dokumenter i låsbare skabe for ekstra sikkerhed.