20 produkter
20 produkter
Skuffekassetter til nem opbevaring
Et rodet arbejdsområde kan gøre det sværere for medarbejderne at koncentrere sig. Dette vil føre til et fald i effektivitet og have negativ indflydelse produktiviteten. Filer, dokumenter og papirarbejde er en fælles kilde til rod på arbejdspladsen. Virksomheder bør gennemføre et effektivt system, så medarbejderne ved, hvor fællesting der ikke er i brug skal lægges hen. Dette vil gøre det lettere for medarbejderne at finde oplysninger, når de har brug for det. AJ Produkter har en række arkiveringskassetter, der kan hjælpe virksomhederne med at holde deres papirarbejde organiseret.
Pladsbesparende opbevaring
I de små kontorer kan det være svært at få plads til store reoler, du kan bruge som opbevaring og dine ting ligger måske i et opbevaringsrum. Her er skuffekassetter løsningen, da de giver dig mulighed for opbevaring ved din plads. Det lette møbel kan nemt placeres under skrivebordet eller ved siden af og optager derfor minimalt af plads. Kombiner med et hængemappesystem i nederste skuffe og så kan du opbevare alle dine vigtige papirer lige ved hånden. Og så er de ovenikøbet opdelt og dermed super nemme lige at finde frem. Flere af skuffekassetterne kommer med dette system, men du skal dog huske at købe blanketfag med.
Fleksibel opbevaring med Skuffekassetter på hjul
Du kan vælge mellem flere forskellige størrelser alt efter dit behov. Her er det vigtigt at tænke over, hvad du gerne vil have opbevaret. Har du brug for hængemapper, skal du vælge en skuffe, der er dyb nok til at indeholde dette. Det er også vigtigt at vurdere den plads der er til rådighed, så du er sikker på den kan være der, uden at rummet føles helt trængt. Noget tredje der er vigtigt at vurdere er om du har behov for at rykke rundt på skuffekassetten. Hvis du vil have muligheden, er det en god idé at købe en med hjul på. Det gør den meget mere fleksibel og kan hurtigt flyttes uden du behøver tømme den først. Mange af vores skuffeskabe er udstyret med en anti-tilt-funktion for at forhindre dem i at vælte, når skufferne er åbne. Nogle af vores kassetter har også et centralt låsesystem, så alle skuffer hurtigt og nemt kan låses. Vi har også en række certificerede brandsikre skuffekassetter til dem, der ønsker ekstra sikkerhed til deres forretningspapirer, kontrakter, korrespondance og andre vigtige dokumenter. Skabene kan give mellem 90 og 120 minutter af beskyttelse til papirdokumenter og op til 60 minutters beskyttelse til digitale elementer som harddiske.
Inddel dine ting og papirer
En skuffekassette er meget smartere til det lette opbevaring end en reol eller et skab, da du kan inddele alle dine ting i de forskellige skuffer. Den nederste er oplagt til papirer, men de andre kan indeholde alt fra kataloger, kontorartikler og personlige ejendele, som er rare lige at have ved hånden på kontoret. Det smarte her er, at mange af skuffekassetterne har låsbare skuffer og du derfor er den eneste, der kan komme i dem. Til nem opbevaring finder du også flere forskellige hjælpemidler du kan benytte på skrivebordet f.eks. en skrivebordsskuffe. Ved at supplere med denne får du en skuffe til rådighed, der skulle have været brugt til dine kontorartikler.
Andre opbevaringsløsninger
Vi tilbyder også andre løsninger til arbejdspladsen opbevaring, udover skuffekassetter. Vores produktsortiment omfatter reoler til arkivering og kontor opbevaring. Postsorteringsreoler, nøgleskabe og meget mere. Disse produkter er designet til at imødekomme behovene til opbevaring i forskellige arbejdsmiljøer. Kontakt os, hvis du har brug for hjælp til at vælge de rigtige opbevaringsløsninger, eller hvis du har spørgsmål til vores produkter.