0
Gå til kassen
Ekskl. moms (Skift)
Total
Pris/stk.
Antal
Produkt
Ingen produkter i kundevogn
Pris ekskl. moms:
150,-
Gå til kassen
Se kundevogn
Produkter A-Å
Outlet
Senest besøgte produkter
Hurtig levering af lagervarer
14 dages returret
3 års garanti

Kontor & Konference

AJ Produkter – en solid leverandør

Siden starten i 1975 har vores forretningsidé været den samme. AJ Produkter skal være førende inden for kontormøbler, lagerinventar, skoleindretning og værkstedsindretning. Vi leverer produkter af høj kvalitet til konkurrencedygtige priser. Produkter, der er elegante, holdbare og hjælper virksomheder med at udføre deres funktioner mest optimalt. Vores sortiment er stort og det gør, at vi kan servicere virksomheder bredt, når det kommer til indretning.  Sortimentet omfatter alt du har brug for til indretningen af virksomheden.


Få styr på virksomhedens miljø med god indretning

Arbejdsmiljø er et ord, der bliver brugt rigtig meget og med god grund, da det har stor betydning for både medarbejdernes energiniveau, trivsel, motivation og produktion. Det er derfor vigtigt, at tage meget seriøst. Indretning er en nem måde at øge arbejdsmiljøet og derved medarbejdernes trivsel på. Vidste du, at forkert belysning f.eks. kan gøre folk trætte? Det er vigtigt både at have en god generel belysning samt et godt arbejdslys. Noget andet, der øger det gode miljø, er ergonomiske kontormøbler. En kontorstol, der er tilpasset den enkeltes behov, giver langt mere støtte og komfort end en standard stol. Du kan købe en stol, der har mange indstillingsmuligheder og derfor kan tilpasses den enkelte. For at opnå det perfekte kontor og mødelokale, er der behov for en del tilbehør. Kontortilbehør, såsom armstøtter, fodstøtter og stoleunderlag, er også med til at øge det gode arbejdsmiljø for den enkelte. Husk også at have et godt indeklima på arbejdet. Til konferencen skal der bruges forskelligt tilbehør til præsentation. F.eks. whiteboards, filmlærreder eller flip-overs. Det hjælper til at få dit budskab tydeligt igennem og illustrere det på en pædagogisk og letforståelig måde.


Skab rammerne om dit kontor og konference

Når det handler om at indrette et kontor eller et mødelokale, er der nogle uskrevne regler, men hvis du tør, kan du indrette præcis, som du ønsker. Alle vil gerne ud og nyde solen, når den endelig er der, så hvorfor ikke indrette et udendørsmiljø, der både fungerer til pauserne og til møder. Vi har et stort udvalg af både udendørsmøbler og forskellige produkter til at gøre udendørsmiljøet mere attraktivt. Du kan sammensætte dit kontor, præcis som du ønsker det og ud fra dine specifikke behov, med vores brede sortiment indenfor kontormøbler. Vi har møbelserier, som er meget fleksible og som kan sammensættes på kryds og tværs og har et stort sortiment af tilbehørsprodukter, hvilket giver mulighed for nogle fantastiske rammer. Du kan supplere dit kontor med værdiskabe for at sikre medarbejdernes personlige ejendele eller for at sikre virksomhedens værdier og vigtige dokumenter og derved skabe tryghed på arbejdet.

 

Indtrykket starter allerede når døren åbnes

Allerede når potentielle og nuværende kunder, medarbejdere, leverandører, samarbejdspartnere og andre besøgende til din virksomhed træder ind af døren, starter de med at danne sig et indtryk. Det har stor betydning, om de kommer ind i en mørk entré med kedelige uinspirerende entrémøbler, eller om de kommer ind i en lys entré med møbler, der er i virksomhedens stil. Det samme gør sig gældende i en reception. Husk på, at folk skal nyde at komme på arbejde og det starter allerede ved hoveddøren. Du finder, alt hvad du skal bruge for at skabe det bedste førstehåndsindtryk i vores kategori til entré og reception.